Uvjeti Korištenja | Politika privatnosti | Kolačići | Prava putnika u autobusnom prijevozu | Opći uvjeti prodaje usluga prijevoza | Odredbe i uvjeti za status Super Driver
Datum stupanja na snagu: 17 listopada 2023.
1. Općenito
Trgovačko društvo Comuto SA (s registriranim sjedištem na adresi 84, avenue de la République, 75011 Pariz, Francuska) („BlaBlaCar“, „mi“, „naš/naši/naše“ ili „nas/nama“), kao kontrolor, posvećeno je zaštiti i poštivanju vaše privatnosti. Ova politika ( „Politika privatnosti“) osmišljena je kako bi vas upoznala s našom praksom vezano na prikupljanje, uporabu i otkrivanje informacija koje nam dostavljate putem naše platforme („Platforma”) kojoj se pristupa s mrežne www.blablacar.hr stranice ili naših mobilnih aplikacija („Platformi“).
Ova Politika privatnosti (zajedno s našim Uvjetima i ostalim dokumentima koji se na njih odnose i Pravilima o kolačićima) čini osnovu na temelju koje ćemo mi obraditi podatke koje od vas prikupljamo ili nam ih vi sami dostavljate. Molimo pažljivo pročitajte sadržaj u nastavku kako biste razumjeli naša stajališta i praksu koja se odnosi na vaše osobne podatke i način na koji ćemo ih tretirati.
2. Koje informacije od vas prikupljamo i kako dugo?
Od vas možemo prikupljati i obrađivati sljedeće:
2.1. Informacije koje nam vi dostavite
Informacije nam možete dostaviti sami, uključujući i informacije koje služe kako biste se vi ili putnici za koje rezervirate sjedišta identificirali („Osobni podaci“) kad koristite našu platformu, popunjavanjem obrazaca na platformama (npr. obrazaca za prijavu), kad se prijavljujete za bilo koje natjecanje, promociju ili ankete, kad s nama komunicirate putem telefona, e-pošte ili na neki drugi način te kad prijavljujete problem u vezi s uporabom naše platforme.
Informacije koje nam dostavljate mogu uključivati:
- 2.1.1. Obvezne informacije potrebne za prijavu za naše usluge na našoj platformi i za pristup ostalim uslugama koje pružamo, a koje uključuju vaše ime i prezime, adresu e-pošte, datum rođenja i lozinku. Sve su ta polja obvezna za izradu računa na našoj platformi. Osim toga, potreban nam je i vaš broj telefona u svrhu objavljivanja ili rezervacije dijeljenog prijevoza. Prilikom rezervacije autobusne karte potrebno je navesti i adresu e-pošte te informacije o putniku. BlaBlaCar neće vam moći osigurati usluge ponuđene na našoj platformi ako nam ne dostavite tražene informacije ili, ako je primjenjivo, nećete se moći registrirati za korisnički račun na našoj platformi;
- 2.1.2. Fotografiju;
- 2.1.3. Adresu;
- 2.1.5. Podatke o vozilima;
- 2.1.6. Kratka biografija , vaš spol kada pristanete pružiti tu informaciju;
- 2.1.7. Evidenciju korespondencije između vas i tvrtke BlaBlaCar; možda ćemo snimati i/ili slušati telefonske razgovore između vas i tvrtke BlaBlaCar (primjerice, s agentima naše službe za Odnose sa zajednicom). Dajemo vam mogućnosti da prigovorite na obradu na početku poziva;
- 2.1.8. Evidenciju rezervacija ili putovanja povezanih s oglasima koje ste dali na ili putem naše platforme;
- 2.1.9. Podatke o računovodstvenim ili financijskim prometima uključujući i transakcije koje ste proveli putem naše platforme ili drugačije. Ovo može uključivati informacije poput podataka o vašoj bankovnoj ili kreditnoj kartici, bankovnom računu, putovanjima ili dionicama putovanja i putovanjima koje ste rezervirali ili ponudili putem naše platforme. Ove informacije mogu uključivati vaše preferencije za putovanje;
- 2.1.10. Podatke o vašim posjetima našoj platformi i izvorima kojima pristupate;
- 2.1.11. Vaše odgovore u anketama i upitnicima, poput opisa putovanja koje ste ostvarili pute naše platforme. Ove se informacije mogu koristiti u analitičke svrhe te za razumijevanje naših korisnika;
- 2.1.12. Informacije koje mi od vas možemo zatražiti kad prijavljujete problem na našoj platformi ili s našim uslugama, poput predmeta vašeg zahtjeva za podršku;
- 2.1.13. Podatke o lokaciji, tako da možemo odgovoriti na vaše pretraživanje o putovanjima u vašoj blizini ili olakšati objavljivanje vašeg putovanja; i
- 2.1.14. Primjerak vaše putovnice, vozačke dozvole, osobne iskaznice i sličnih dokumenata ako ste pristali isporučiti nam ih u kontekstu verifikacije profila.
2.2. Informacije koje prikupljamo automatski
2.2.1. Ako se prijavljujete metodom autentifikacije na društvenim mrežama, BlaBlaCar će imati pristup određenim osobnim podacima (npr. imenu i prezimenu, slici i adresi e-pošte) na vašem računu društvene mreže u skladu s primjenjivim uvjetima korištenja platformi tih društvenih mreža. Neke od vaših osobnih podataka možemo prikupiti i tijekom vašeg interaktivnog korištenja značajki društvenih mreža treće strane, primjerice kad odberete „Sviđa mi se“.
2.2.2. Vezano na vaše posjete našoj platformi, u skladu s primjenjivim zakonodavstvom i kada je to potrebno uz vašu suglasnost, mi možemo prikupiti informacije o uređajima koje koristite i mrežama na koje ste spojeni kad koristite naše usluge. One mogu uključivati sljedeće informacije: vašu IP adresu, podatke za prijavu, vrstu i verziju pretraživača, vrstu i verziju plug-ina vašeg pretraživača, operativni sustav i platformu, informacije o posjetima uključujući i URL clickstream za razne stranice naše platforme, sadržaj koji ste pregledavali i tražili, korištene pojmove pretraživanja, greške kod preuzimanja, trajanje i posjete određenim stranicama, identifikator oglašavanja vašeg uređaja, interakciju na stranicama te sve telefonske brojeve koje ste koristili da nas kontaktirate. Ove informacije prikupljamo korištenjem različitih tehnologija uključujući kolačiće (za detaljne informacije proučite naša Pravila o kolačićima).
2.2.3. Osim toga prikupljamo i informacije o vašoj cjelokupnoj aktivnosti na našoj platformi (npr. broj ponuđenih vožnji, broj odgovora na vašu poruku, itd.). Ove informacije mogu biti objavljene na vašem javnom profilu, ako ga imate.
2.2.4. Naposljetku, podatke o vama prikupljamo od naših osiguravajućih partnera ili posrednika u vezi s vašim zahtjevom za ispunjavanje uvjeta za programe osiguranja ili vašom pretplatom na ugovore o osiguranju predložene kada djelujemo kao zastupnik osiguranja.
2.3. Zadržavanje podataka
2.3.1. Osim u slučaju kategorija osobnih podataka navedenih u stavkama 2.3.2 i 2.3.3 u nastavku, vaši osobni podaci arhiviraju se nakon sljedećih razdoblja čuvanja:
- 5 godina nakon vašeg posljednjeg korištenja naše platforme, ako niste zatvorili svoj račun;
- 30 dana nakon zatvaranja računa, osim ako niste dobili negativnu ocjenu ili prijavu u kojem slučaju se vaši podaci čuvaju 2 godine nakon zatvaranja vašeg računa.
2.3.2. Sljedeće kategorije osobnih podataka mogu se čuvati tijekom drugačijih razdoblja:
- financijski podaci (npr. uplate, naknade itd.) čuvaju se u skladu sa zahtjevima važećih zakona o oporezivanju i računovodstvu (primjerice, računovodstveni dokumenti čuvaju se do 10 godina);
- svi sadržaji koje generira korisnik (npr. komentari povratne informacije i ocjene) se anonimiziraju sukladno trajanjima navedenima u stavku 2.3.1, no ostaju dostupni na platformi;
- podaci o evidenciji čuvaju se do 12 mjeseci od datuma njihovog prikupljanja;
- telefonski pozivi s našom službom za Odnose sa zajednicom čuvaju se do 1 mjeseca, a dokumenti za analize (kao što je vrijeme i trajanje poziva) čuvaju se do 1 godine.
- podaci koji se prikupljaju za proces verifikacije identiteta i za otkrivanje prevare pohranjuju se 1 godinu
- informacije o platnoj kartici čije ste spremanje za buduće transakcije na Platformi prihvatili pohranjuju se do trenutka kada povučete suglasnost ili do datuma isteka platne kartice, ovisno o tome što bude ranije.
2.3.3. U slučaju obustave ili blokade računa, podatke čuvamo u razdoblju od 2 ili 10 godina, ovisno o težini povrede, kako bismo vam onemogućili zlouporabu propisa koji se primjenjuju na našu platformu.
2.3.4. Možda ćemo arhivirati neke vaše osobne podatke tijekom razdoblja koje neće premašiti pet (5) godina kako bi bili u skladu s našim pravnim obvezama i kako bi upravljali potencijalnim sporovima.
3. kako koristimo informacije koje od vas prikupimo?
Informacije koje prikupimo koristit ćemo za:
SVRHA |
PRAVNA OSNOVA |
|
3.1 izvršavanje svih obveza koje proizlaze iz ugovora koje smo međusobno sklopili ili koje ste sklopili vi i naši poslovni partneri, osiguravanje informacija te pružanje usluga koje vi zatražite; | Ova obrada je nužna za izvršavanje naših međusobnih ugovornih obveza. | |
3.2 slanje informacija povezanih s uslugama putem e-pošte i/ili sms poruke i/ili bilo kojeg drugog komunikacijskog sredstva (npr. vaše potvrde rezervacije); | Ova obrada je nužna za izvršavanje naših međusobnih ugovornih obveza. | |
3.3 prikupljanje uplata od vas ili prijenos vama svih uplata koje naplatimo u vaše ime; | Ova obrada je nužna za izvršavanje naših međusobnih ugovornih obveza. | |
3.4 omogućavanje spremanja podataka kartice za plaćanje radi obavljanja budućih transakcija na platformi; | Ova se obrada vrši uz vašu suglasnost. Suglasnost možete povući u bilo kojem trenutku tako da izbrišete informacije na svom profilu ili tako da se obratite našoj službi za Odnose sa zajednicom. | |
3.5 omogućavanje personalizacije vašeg korisničkog profila na našoj platformi; | Ova se obrada provodi uz vašu suglasnost. Suglasnost možete povući u bilo kojem trenutku tako da izbrišete informacije na svom profilu ili tako da se obratite našoj službi za Odnose sa zajednicom. | |
3.6 omogućavanje komunikacije i interakcije s ostalim članovima ili s rukovoditeljima autobusnog prijevoza distribuiranog na platformi o našim uslugama ili o izletu/izletima koje ćete imati i/ili organiziranje takvih izleta; | Ova obrada je nužna za izvršavanje naših međusobnih ugovornih obveza. | |
3.7 omogućavanje pristupa našim uslugama podrške i komunikacije s našom službom za Odnose sa zajednicom; | Ova obrada (i) je nužna za izvršavanje naših međusobnih ugovornih obveza, (ii) je potrebna za utvrđivanje, izvršenje ili obranu u slučaju žalbi. | |
3.8 poboljšavanje naše službe za Odnose sa zajednicom i obuka naših agenata za kupce s pomoću zapisa vaših telefonskih razgovora s nama | Ova se obrada temelji na našem zakonitom interesu (da vam omogućimo visokokvalitetnu korisničku podršku / za poboljšanje naše korisničke podrške). Imate pravo uložiti prigovor na ovu obradu prilikom svakog stupanja u kontakt. | |
3.9 osiguravanje sukladnosti s (i) važećim zakonima, (ii) našim uvjetima korištenja i (iii) našom Politikom privatnosti. Neka kršenja koja smatramo neprimjerenima mogu za posljedicu imati suspenziju vašeg računa na našoj platformi. U tu svrhu možemo upotrebljavati tehnologije da bi automatski analizirali vašu uporabu naše platforme, uključujući sadržaj vaših objava, a kako bi otkrili bilo kakvo ponašanje koje bi se moglo tumačiti kao kršenje s vaše strane; | Ova obrada je nužna (i) za izvršavanje naših međusobnih ugovornih obveza, (ii) temelji se na našem legitimnom interesu (sprečavanje zaobilaženja važećih pravila na platformi), a u tom slučaju imate pravo uložiti prigovor, (iii) za utvrđivanje, izvršenje ili obranu u slučaju žalbi.
. |
|
3.10 slanje vama, putem e-pošte i/ili tekstualnih poruka i/ili bilo kojih drugih sredstava komunikacije, u skladu s važećim zakonima i kada to zatražite, uz vašu suglasnost, reklamnih materijala te kako bi vam predložili i preporučili robu i usluge povezane s našim uslugama koje bi vas mogle zanimati. Vaše podatke koristimo i kako bismo vama uputili naše oglase na platformama društvenih mreža ili stranicama trećih osoba ili kako bismo izradili popise korisnika kojima se ne šalju promidžbene poruke. Više informacija o tome kako te značajke funkcioniraju te koje vaše podatke im pribavljamo potražite u odgovarajućim poglavljima o platformama ili stranicama društvenih mreža i | Ova se obrada obavlja (i) uz vašu suglasnost; svoju suglasnost na primanje promidžbenog materijala možete povući u bilo kojem trenutku tako da izmijenite preferencije na svom profilu klikom na poveznicu za ukidanje pretplate koju šaljemo u svakom obraćanju ili tako da se obratite našoj službi za Odnose sa zajednicom; ili (ii) na temelju našeg legitimnog interesa (slanje relevantnih reklama); u tom slučaju imate pravo uložiti prigovor. Za više informacije pogledajte članak 6. – Ciljano oglašavanje i naša komunikacija putem e-pošte i/ili SMS poruka. | |
3.11 obavještavanje, putem e-pošte i/ili tekstualne poruke i/ili drugih sredstava komunikacije o promjenama vezanim a naše usluge ili vaše praćenje u korištenju naših usluga; | Ova obrada je nužna (i) za izvršavanje naših međusobnih ugovornih obveza, (ii) radi poštivanja naših zakonskih obveza ili (iii) radi utvrđivanja, izvršenja ili obrane u slučaju žalbi. | |
3.12 provjeru podataka navedenih u putovnici, vozačkoj dozvoli, osobnoj iskaznici i ostalim dokumentima za identifikaciju koje od vas prikupljamo prilikom registracije ili u bilo kojem trenutku tijekom korištenja naše platforme; | Ova se obrada obavlja (i) uz vašu suglasnosti, u kontekstu dobivanja značke koja označava verificirani profil (u tom slučaju možete povući suglasnost u bilo kojem trenutku tako da se obratite našoj službi za Odnose sa zajednicom, (ii) radi poštivanja naših zakonskih obveza ili (iii) radi uspostavljanja , provođenja ili obrane zakonskih zahtjeva. | |
3.13 administraciju naših platformi i interne radnje, uključujući rješavanje problema, analizu podataka, testiranje, istraživanje; | Ova se obrada temelji na našem legitimnom zanimanju (tj. osiguravanju sigurnosti naše platforme i poboljšanju njihovih značajki). | |
3.14 nadgledanje odnosa s klijentom, a posebno provođenje (putem e-pošte ili telefonskih poziva) anketa i studija u vezi sa zadovoljstvom uključujući upitnike, testove proizvoda i statistiku; | Ova se obrada temelji na našim legitimnim interesima (tj. Procjena naše Platforme te usluga koje pružamo kako bismo ih poboljšali). Kada vas kontaktiramo, možete uskratiti suglasnost za ovu obradu. | |
3.15 poboljšanje naše platforme kako bismo bili sigurni da se sadržaj prikazuje na najučinkovitiji način, kako za vas tako i za vaš uređaj; | Ova se obrada temelji na našem legitimnom zanimanju (tj. osiguravanju smislenog sadržaja). | |
3.16 dozvoljavanje sudjelovanja u interaktivnim značajkama naše usluge, kad vi to odlučite, kao što je pretraživanje putovanja oko vas na temelju vaše lokacije ili objavljivanje putovanja na temelju vaše lokacije; | Ova obrada je nužna (i) za izvršavanje naših međusobnih ugovornih obveza ili (ii) obavlja se uz vašu suglasnost ako se zakonski zahtijeva. U tom slučaju možete povući suglasnost tako da onemogućite dopuštenja za pristup izravno u operacijskom sustavu vašeg telefona. | |
3.17 kao sastavni dio naših nastojanja da naša platforma bude sigurna i zaštićena, , naime za zaštitu od prevara; i | Ova se obrada (i) temelji na našem legitimnom zanimanju (borbi protiv prijevara i osiguravanju sigurnosti naših platformi), (ii) provodi radi utvrđivanja, izvršenja ili obrane u slučaju žalbi ili (iii) radi poštivanja naših zakonskih obveza. | |
3.18 mjerenje i razumijevanje učinkovitosti oglašavanja koje nudimo te slanje relevantnog oglasnog materijala našim korisnicima. | Obrada se (i) na temelji našem legitimnom zanimanju (tj. mjerenju i optimizaciji učinkovitosti naših reklamnih kampanja) ili (ii) provodi uz vašu suglasnost ako se zakonski zahtijeva. (Svoje postavke koje se odnose na kolačiće možete promijeniti u bilo kojem trenutku. Postavke možete prilagoditi tako da jednostavno odete na postavke kolačića prikazane u podnožju stranice ili u postavkama vašeg računa za BlaBlaCar.) |
4. Tko su primatelji informacija koje prikupljamo od vas i u koje svrhe?
4.1. Kad koristite naše usluge neke informacije o vama dijele se sa članovima naših zajednica, ili s rukovoditeljima autobusnog prijevoza distribuiranog na našoj platformi? bilo na vašem javnom profilu ili kad vršite rezervaciju (npr. mi vaš broj telefona dajemo članovima s kojima ćete dijeliti vožnju radi olakšavanja organizacije dijeljenog prijevoza, a vaša je dob prikazana na vašem javnom profilu kako bi se održala visoka razina povjerenja među našim članovima).
4.2. Mi možemo primati i slati vaše podatke, uključujući osobne podatke s ostalim BlaBlaCar subjektima ili pridruženim tvrtkama, u svrhe navedene u ovoj Politici privatnosti.
4.3. Informacije o vama možemo otkrivati sudovima, organima za provođenje zakona, državnim ili javnim organima, poreskim organima ili ovlaštenim trećim stranama, ako i u mjeri neophodnoj prema zakonu ili ako u dobroj vjeri smatramo da je to razumno neophodno kako bi smo (i) odgovorili na tvrdnje iznijete protiv BlaBlaCar, (ii) postupali sukladno pravnim postupcima, (iii) provodili ugovore sa svojim članovima kao što su naši Uvjeti i Politika privatnosti, (iv) u slučaju izvanredne situacije, uključujući opasnost po javno zdravlje, smrt ili fizičku ozljedu određene osobe (v) u okviru istrage ili (vi) radi zaštite prava, imovine ili osobne sigurnosti mreže BlaBlaCar, njezinih članova ili drugih.
4.4. Osim toga blisko surađujemo s trećim stranama koje bi mogle biti primatelji vaših osobnih podataka, primjerice s:
- poslovnim partnerima koji jesu platforme društvenih mreža i koji vam mogu osigurati usluge povezivanja, poput povezivanja informacija vašeg BlaBlaCar profila, s njihovih platformi na našu;
- poslovnim partnerima koji svoje usluge mogu oglašavati na našoj platformi i na koje se možete odlučiti prijaviti. Te usluge mogu biti sljedeće usluge osiguranja, bankarske usluge, usluge iznajmljivanja itd;
- poslovnim partnerima koji mogu naše usluge oglašavati na svojim mrežnim stranicama:
- našim vanjskim suradnicima na uslugama kao što su tehničke usluge, usluge plaćanja, provjere identiteta, isporuke ili izrade analitike.
4.5. Informacije koje nam dostavite, uključujući i vaše osobne podatke, nećemo otkrivati trećim stranama navedenima u stavku 4.4 osim:
- 4.5.1. kada je potrebno angažirati treću stranu za izvršenje bilo kojeg ugovora koji s vama sklopimo kako bismo osigurali ili prošili pružanje naših usluga (npr. u okviru plaćanja izvršenih na našoj platformi);
- 4.5.2. kao dio postupka rezervacije i kako bismo pružili tražene usluge, informacije kao što su vaše ime i prezime, fotografija i/ili adresa e-pošte, mogu biti prikazane na platformi i/ili proslijeđene nekom drugom članu);
- 4.5.3. kao dio našeg sustava ocjenjivanja, ocjene koje napišete objavljuju se na našoj platformi. Ocjene, zajedno s vašim skraćenim imenom i slikom vidljive su svim posjetiteljima platforme;
- 4.5.4. kako bismo poboljšali i optimizirali naše platforme koristimo analitičke usluge i pretraživače;
- 4.5.5. ako vi to izričito zahtijevate (npr. prilikom korištenja metoda autentifikacije na društvenim mrežama , pretplate na uslugu nekog od naših partnera, zahtjeva za sudjelovanjem u ponudi ili dobroj akciji nekog našeg partnera);
- 4.5.6. dijelove naše platforme možemo distribuirati (i putovanja koja ste objavili) za objavljivanje na mrežnim stranicama naših poslovnih partnera, putem API-ja ili widgeta. U takvim slučajevima, neke informacije s vašeg javnog profila mogu biti prikazane na tim mrežnim stranicama;
- 4.5.7. U slučaju naše prodaje ili kupnje trgovačkog društva ili imovine, jer u tom slučaju vaše osobne podatke smijemo otkriti budućem prodavatelju ili kupcu trgovačkog društva ili imovine i
- 4.5.8. Ako BlaBlaCar ili dio ili svu njegovu imovinu preuzme treća osoba, jer u tom slučaju osobni podaci koje društvo ima o svojim članovima postaju prenosiva imovina.
4.6. Sukladno važećim zakonima i tamo gdje se to uvjetuje vašom suglasnošću (u tom slučaju možete povući svoju suglasnost u bilo kojem trenutku tako da se obratite našoj službi za Odnose sa zajednicom), mi možemo kombinirati informacije o vama, uključujući osobne podatke i podatke o kolačićima, koje šaljemo ili dobivamo od naših poslovnih partnera. Te i kombinirane informacije smijemo koristiti za ranije navedene svrhe.
4.7. Upozoravamo vas na činjenicu da ako informacije, uključujući osobne podatke, odlučite podijeliti s nama putem usluga spajanja koje osiguravaju naši poslovni partneri, njihove politike privatnosti i/ili obavijesti mogu se, dodatno uz ovu Politiku privatnosti primjenjivati i na vas. Mi ne kontroliramo prikupljanje i/ili konačnu obradu vaših podataka koju na svojim platformama provode naši poslovni partneri.
5. Kako koristimo i mijenjamo vaše poruke?
5.1. Mi smijemo čitati poruke koje razmjenjujete s ostalim članovima zajednice na našoj platformi kako bismo spriječili prijevare, poboljšali uslugu, za potrebe osiguravanje pomoći korisnicima, realizacije ugovora sklopljenih s našim članovima (npr. uvjeta korištenja). Na primjer, kako bismo spriječili zaobilaženje našeg sustava online rezervacija, smijemo skenirati i analizirati poruke poslane putem naše platforme kako bismo provjerili ne sadrže li bilo kakve podatke za kontakt ili pozivanje na neke druge mrežne stranice i, gdje je to primjenjivo, poruke se mogu blokirati i potpuno ili djelomično filtrirati.
5.2. Vaše poruke razmijenjene s ostalim članovima zajednice nikada nećemo skenirati ili analizirati u komercijalne ili reklamne svrhe. Možemo koristiti automatizirane metode, no samo u svrhu izmjena tih poruka, ali u tom smislu ne provodi se nikakvo automatizirano pojedinačno odlučivanje.
6. Ciljano oglašavanje i naša komunikacija putem e-pošte i/ili sms poruka
Sukladno važećim zakonima i tamo gdje se to traži vašom suglasnošću, mi možemo koristiti informacije koje ste nam dostavili na našoj platformi u svrhu izravnog elektroničkog marketinga (npr. (i) primanje naših newslettera, (ii) primanje poziva na naša događanja i ostale oblike komunikacije koji bi vas mogli zanimati ili (ii) slanje ciljanih oglasnih materijala na platforme društvenih mreža ili mrežne stranice trećih osoba na temelju vašeg profila i interesa).
Za komunikaciju putem elektroničkog marketinga: svoju suglasnost možete povući u bilo kojem trenutku (i) izmjenom preferencija na svom profilu, (ii) klikom na poveznicu za ukidanje pretplate koju šaljemo u svakom obraćanju upućenom osobno vama ili (iii) ako nas kontaktirate koristeći podatke za kontakt navedene u poglavlju 13. u nastavku.
Za ciljane oglase i sadržaje:
- na društvenim mrežama (npr. Facebook): možete ih odbiti u svakom trenutku konfiguriranjem postavki koje se odnose na izravno oglašavanje putem vašeg korisničkog računa na društvenoj mreži ili ako nam se obratite sukladno članku 13. u nastavku;
- na mrežnoj stranici treće osobe: molimo proučite našu Politiku o korištenju kolačića kako biste saznali kako odbiti oglašavanje.
7. Prenose li se vaše informacije, kako i kuda?
Mi u načelu čuvamo osobne podatke koje imamo o vama u Europskoj Uniji („EU“).
Međutim, s obzirom na to da neki od naših pružatelja usluga djeluju u zemljama izvan Europske unije („treće zemlje”), također prenosimo neke vaše podatke trećim zemljama. To može obuhvaćati treće zemlje za koje Europska komisija još nije donijela odluku da takva treća zemlja ima odgovarajuću razinu zaštite. U tom slučaju mi osiguravamo provođenje prijenosa u skladu s mjerodavnim zakonodavstvom i primjenjujemo odgovarajuće zaštitne mjere (naročito standardne ugovorne klauzule koje je donijela Europska komisija) da bi se zajamčila dostatna razina zaštite privatnog života i temeljnih prava pojedinca.
Slanjem zahtjeva službeniku za zaštitu podataka grupe ([email protected]) možemo vam osigurati pojedinosti o takvim odgovarajućim zaštitnim mjerama (primjerice, standardne ugovorne klauzule koje je donijela Europska komisija).
8. Koja su vaša prava glede vaših osobnih podataka?
8.1. Imate pravo dobiti primjerak svojih osobnih podataka koje mi držimo (vaše pravo na pristup podacima).
8.2. U slučaju aktivnosti obrade koje se provode na temelju vaše suglasnosti, svoju suglasnost možete povući u bilo kojem trenutku kako je opisano u članku 3.
8.3. Možete zahtijevati brisanje osobnih podataka ili ispravak netočnih osobnih podataka (vaše pravo na brisanje i ispravak). Imajte na umu da možemo zadržati određene podatke koji se odnose na vas, u skladu sa zakonom, ili ako za to imamo pravni temelj Primjerice, ako smatramo da ste počinili prijevaru ili prekršili naše Uvjete i želimo vas spriječiti od izbjegavanja pravila važećih za našu zajednicu.
8.4. Imate pravo u bilo kojem trenutku prigovoriti na (i) obradu vaših osobnih podataka u svrhu izravnog marketinga, ili (ii) neku drugu obradu vaših osobnih podataka na temelju našeg zakonitog interesa (vaše pravo prigovora na obradu).
8.5. Imate pravo ograničiti obradu vaših osobnih podataka (vaše pravo na ograničavanje obrade). Imajte na umu da je to primjenjivo samo ako ste (i) osporili točnost svojih osobnih podataka, a mi provjeravamo točnost osobnih podataka; (ii) ostvarili svoje pravo na prigovor, a mi još razmatramo, u skladu s mjerodavnim pravom, imaju li pravni razlozi koje primjenjujemo prednost pred vašima; ili (iii) smo mi obradili vaše osobne podatke na nezakonit način, a vi zahtijevate ograničenje njihove obrade, a ne brisanje ; ili (iv) mi više ne trebamo osobne podatke u svrhu obrade, ali su još uvijek potrebni kako biste vi utvrdili, iskoristili ili branili pravne zahtjeve.
8.6. Imate pravo na prenosivost podataka, tj. pravo na primitak osobnih podataka koje ste nam pružili u strukturiranom i standardno korištenom formatu koji je strojno čitljiv i pravo na prijenos tih podataka nekom drugom voditelju obrade (vaše pravo na prenosivost podataka).
8.7. Također imate pravo uložiti pritužbu nadležnom nadzornom tijelu za zaštitu podataka ili zatražiti pravni lijek sudskim putem ako smatrate da su vam povrijeđena prava.
8.8. Također imate pravo odrediti što će se dogoditi s vašim osobnim podacima nakon vaše smrti.
8.9. Da biste ostvarili svoja prava, obratite se službeniku za zaštitu podataka Grupe s pomoću podataka za kontakt navedenih u članku 13. u nastavku.
9. Kolačići i slične tehnologije
Kako biste saznali više o kolačićima, proučite naša Pravila o kolačićima.
10. Zaštita tajnosti vaše lozinke
Kad za pristup svojem računu na našoj platformi odaberete korištenje lozinke snosite odgovornost za čuvanje tajnosti svoje lozinke. Molimo vas da svoju lozinku ne dajete nikome.
11. Poveznice na ostale mrežne stranice i društvene mreže
Naša platforma povremeno može sadržavati poveznice na i s mrežnih stranica naših partnerskih mreža, oglašivača i pridruženih poduzeća. Ako slijedite poveznicu na bilo koju od tih mrežnih stranica, vodite računa o tome da te stranice imaju vlastite politike zaštite podataka i da mi ne preuzimamo dogovornosti ili obveze njihovih politika. Prije nego svoje osobne podatke dostavljate tim mrežnim stranicama svakako provjerite njihove politike.
12. Izmjene naše Politike privatnosti
Sve promjene naše izjave o povjerljivosti podataka Politike privatnosti bismo mogli imati u budućnosti, bit će objavljene na ovoj stranici. Kada je to primjereno, mi ćemo vas o tome obavijestiti i zatražiti vaš pristanak. Molimo vas da često pregledavate našu Politiku privatnosti, kako ne biste propustili ažuriranje ili promjene.
13. Kontakt i službenik za zaštitu podataka
Ako imate bilo kakva pitanja o ovoj Politici privatnosti ili ako imate bilo kakve zahtjeve koji se odnose na vaše osobne podatke, našem službeniku za zaštitu podataka na adresu [email protected]
———————- o —————————- o ———————————-
Datum stupanja na snagu: 3 siječnja 2022
1. Općenito
Trgovačko društvo Comuto SA (s registriranim sjedištem na adresi 84, avenue de la République, 75011 Pariz, Francuska) („BlaBlaCar“, „mi“, „naš/naši/naše“ ili „nas/nama“), kao kontrolor, posvećeno je zaštiti i poštivanju vaše privatnosti. Ova politika ( „Politika privatnosti“) osmišljena je kako bi vas upoznala s našom praksom vezano na prikupljanje, uporabu i otkrivanje informacija koje nam dostavljate putem naše platforme („Platforma”) kojoj se pristupa s mrežne www.blablacar.hr stranice ili naših mobilnih aplikacija („Platformi“).
Ova Politika privatnosti (zajedno s našim Uvjetima i ostalim dokumentima koji se na njih odnose i Pravilima o kolačićima) čini osnovu na temelju koje ćemo mi obraditi podatke koje od vas prikupljamo ili nam ih vi sami dostavljate. Molimo pažljivo pročitajte sadržaj u nastavku kako biste razumjeli naša stajališta i praksu koja se odnosi na vaše osobne podatke i način na koji ćemo ih tretirati.
2. Koje informacije od vas prikupljamo i kako dugo?
Od vas možemo prikupljati i obrađivati sljedeće:
2.1. Informacije koje nam vi dostavite
Informacije nam možete dostaviti sami, uključujući i informacije koje služe kako biste se identificirali („Osobni podaci“) kad koristite našu platformu, popunjavanjem obrazaca na platformama (npr. obrazaca za prijavu), kad se prijavljujete za bilo koje natjecanje, promociju ili ankete, kad s nama komunicirate putem telefona, e-pošte ili na neki drugi način te kad prijavljujete problem u vezi s uporabom naše platforme.
Informacije koje nam dostavljate mogu uključivati:
- 2.1.1. Obvezne informacije potrebne za prijavu za naše usluge na našoj platformi ili za pristup ostalim uslugama koje pružamo, a koje uključuju vaše ime i prezime, adresu e-pošte, datum rođenja i, kada izradite račun, lozinku. Sve su ta polja obvezna. BlaBlaCar neće vam moći osigurati usluge ponuđene na našoj platformi ako nam ne dostavite tražene informacije ili, ako je primjenjivo, nećete se moći registrirati za korisnički račun na našoj platformi;
- 2.1.2. Fotografiju;
- 2.1.3. Adresu;
- 2.1.4. Vaš telefonski broj;
- 2.1.5. Podatke o vozilima;
- 2.1.6. Kratka biografija , vaš spol kada pristanete pružiti tu informaciju;
- 2.1.7. Evidenciju korespondencije između vas i tvrtke BlaBlaCar; možda ćemo snimati i/ili slušati telefonske razgovore između vas i tvrtke BlaBlaCar (primjerice, s agentima naše službe za Odnose sa zajednicom). Dajemo vam mogućnosti da prigovorite na obradu na početku poziva;
- 2.1.8. Evidenciju rezervacija ili putovanja povezanih s oglasima koje ste dali na ili putem naše platforme;
- 2.1.9. Podatke o računovodstvenim ili financijskim prometima uključujući i transakcije koje ste proveli putem naše platforme ili drugačije. Ovo može uključivati informacije poput podataka o vašoj bankovnoj ili kreditnoj kartici, bankovnom računu, putovanjima ili dionicama putovanjai putovanjima koje ste rezervirali ili ponudili putem naše platforme;
- 2.1.10. Podatke o vašim posjetima našoj platformi i izvorima kojima pristupate;
- 2.1.11. Vaše odgovore u anketama i upitnicima, poput opisa putovanja koje ste ostvarili pute naše platforme.. Ove se informacije mogu koristiti u analitičke svrhe te za razumijevanje naših korisnika;
- 2.1.12. Informacije koje mi od vas možemo zatražiti kad prijavljujete problem na našoj platformi ili s našim uslugama, poput predmeta vašeg zahtjeva za podršku;
- 2.1.13. Podatke o lokaciji, kad dajete svoju suglasnost za prikupljanje podataka i obradu tih podataka tako da možemo odgovoriti na vaše pretraživanje o putovanjima u vašoj blizini; i
- 2.1.14. Primjerak vaše putovnice, vozačke dozvole, osobne iskaznice i sličnih dokumenata ako ste pristali isporučiti nam ih.
2.2. Informacije koje prikupljamo automatski
2.2.1. Ako se prijavljujete metodom autentifikacije na društvenim mrežama, BlaBlaCar će imati pristup određenim osobnim podacima (npr. imenu i prezimenu, slici i adresi e-pošte) na vašem računu društvene mreže u skladu s primjenjivim uvjetima korištenja platformi tih društvenih mreža. Neke od vaših osobnih podataka možemo prikupiti i tijekom vašeg interaktivnog korištenja značajki društvenih mreža treće strane, primjerice kad odberete „Sviđa mi se“.
2.2.2. Vezano na vaše posjete našoj platformi, u skladu s primjenjivim zakonodavstvom i kada je to potrebno uz vašu suglasnost, mi možemo prikupiti informacije o uređajima koje koristite i mrežama na koje ste spojeni kad koristite naše usluge. One mogu uključivati sljedeće informacije: vašu IP adresu, podatke za prijavu, vrstu i verziju pretraživača, vrstu i verziju plug-ina vašeg pretraživača, operativni sustav i platformu, informacije o posjetima uključujući i URL clickstream za razne stranice naše platforme, sadržaj koji ste pregledavali i tražili, korištene pojmove pretraživanja, greške kod preuzimanja, trajanje i posjete određenim stranicama, identifikator oglašavanja vašeg uređaja, interakciju na stranicama te sve telefonske brojeve koje ste koristili da nas kontaktirate. Ove informacije prikupljamo korištenjem različitih tehnologija uključujući kolačiće (za detaljne informacije proučite naša Pravila o kolačićima).
2.2.3. Osim toga prikupljamo i informacije o vašoj cjelokupnoj aktivnosti na našoj platformi (npr. broj ponuđenih vožnji, broj odgovora na vašu poruku, itd.). Ove informacije mogu biti objavljene na vašem javnom profilu, ako ga imate.
2.3. Zadržavanje podataka
2.3.1. Osim u slučaju kategorija osobnih podataka navedenih u stavkama 2.3.2 i 2.3.3 u nastavku, vaši osobni podaci arhiviraju se nakon sljedećih razdoblja čuvanja:
- 5 godina nakon vašeg posljednjeg korištenja naše platforme, ako niste zatvorili svoj račun;
- 30 dana nakon zatvaranja računa, osim ako niste dobili negativnu ocjenu ili prijavu u kojem slučaju se vaši podaci čuvaju 2 godine nakon zatvaranja vašeg računa.
2.3.2. Sljedeće kategorije osobnih podataka mogu se čuvati tijekom drugačijih razdoblja:
- financijski podaci (npr. uplate, naknade itd.) čuvaju se u skladu sa zahtjevima važećih zakona o oporezivanju i računovodstvu (primjerice, računovodstveni dokumenti čuvaju se do 10 godina);
- svi sadržaji koje generira korisnik (npr. komentari povratne informacije i ocjene) se anonimiziraju sukladno trajanjima navedenima u stavku 2.3.1, no ostaju dostupni na platformi;
- podaci o evidenciji čuvaju se do 12 mjeseci od datuma njihovog prikupljanja;
- telefonski pozivi s našom službom za Odnose sa zajednicom čuvaju se do 1 mjeseca, a dokumenti za analize (kao što je vrijeme i trajanje poziva) čuvaju se do 1 godine.
2.3.3. U slučaju obustave ili blokade računa, podatke čuvamo u razdoblju od 2 ili 10 godina, ovisno o težini povrede, kako bismo vam onemogućili zlouporabu propisa koji se primjenjuju na našu platformu.
2.3.4. Možda ćemo arhivirati neke vaše osobne podatke tijekom razdoblja koje neće premašiti pet (5) godina kako bi bili u skladu s našim pravnim obvezama i kako bi upravljali potencijalnim sporovima.
3. kako koristimo informacije koje od vas prikupimo?
Informacije koje prikupimo koristit ćemo za:
SVRHA |
PRAVNA OSNOVA |
|
3.1 izvršavanje svih obveza koje proizlaze iz ugovora koje smo međusobno sklopili ili koje ste sklopili vi i naši poslovni partneri, osiguravanje informacija te pružanje usluga koje vi zatražite; | Ova obrada je nužna za izvršavanje naših međusobnih ugovornih obveza. | |
3.2 slanje informacija povezanih s uslugama putem e-pošte i/ili sms poruke i/ili bilo kojeg drugog komunikacijskog sredstva (npr. vaše potvrde rezervacije); | Ova obrada je nužna za izvršavanje naših međusobnih ugovornih obveza ili se provodi uz vašu suglasnost. | |
3.3 prikupljanje uplata od vas ili prijenos vama svih uplata koje naplatimo u vaše ime; | Ova obrada je nužna za izvršavanje naših međusobnih ugovornih obveza. | |
3.4 omogućavanje personalizacije vašeg korisničkog profila na našoj platformi; | Ova se obrada provodi uz vašu suglasnost. | |
3.5 omogućavanje komunikacije i interakcije s ostalim članovima ili s rukovoditeljima autobusnog prijevoza distribuiranog na platformi o našim uslugama ili o izletu/izletima koje ćete imati i/ili organiziranje takvih izleta; | Ova obrada je nužna za izvršavanje naših međusobnih ugovornih obveza ili se provodi uz vašu suglasnost. | |
3.6 omogućavanje pristupa našim uslugama podrške i komunikacije s našom službom za Odnose sa zajednicom; | Ova obrada (i) je nužna za izvršavanje naših međusobnih ugovornih obveza, (ii) se provodi uz vašu suglasnost ili (iii) je potrebna za utvrđivanje, izvršenje ili obranu u slučaju žalbi. | |
3.7 poboljšavanje naše službe za Odnose sa zajednicom i obuka naših agenata za kupce s pomoću zapisa vaših telefonskih razgovora s nama | Ova se obrada temelji na našem zakonitom interesu (da vam omogućimo visokokvalitetnu korisničku podršku / za poboljšanje naše korisničke podrške). | |
3.8 osiguravanje sukladnosti s (i) važećim zakonima, (ii) našim uvjetima korištenja i (iii) našom Politikom privatnosti. Neka kršenja koja smatramo neprimjerenima mogu za posljedicu imati suspenziju vašeg računa na našoj platformi. U tu svrhu možemo upotrebljavati tehnologije da bi automatski analizirali vašu uporabu naše platforme, uključujući sadržaj vaših objava, a kako bi otkrili bilo kakvo ponašanje koje bi se moglo tumačiti kao kršenje s vaše strane; | Ova obrada je nužna (i) za izvršavanje naših međusobnih ugovornih obveza, (ii) za poštivanje naših zakonskih obveza temelji se na vašoj privoli ili (iii) za utvrđivanje, izvršenje ili obranu u slučaju žalbi. | |
3.9 slanje vama, u skladu s važećim zakonima i kada to zatražite, uz vašu suglasnost, reklamnih materijala i informacija koje su potrebne za provedbu procesa pružanja usluge ili rezervacije te kako bi vam predložili i preporučili robu i usluge povezane s našim uslugama koje bi vas mogle zanimati. Vaše podatke koristimo i kako bismo vama uputili naše oglase na platformama društvenih mreža ili stranicama trećih osoba. Više informacija o tome kako te značajke funkcioniraju te koje vaše podatke im pribavljamo potražite u odgovarajućim poglavljima o platformama ili stranicama društvenih mreža i | Ova se obrada obavlja uz vašu suglasnost ako se zakonski zahtijeva ili našem legitimnom zanimanju (tj. vama predstavlja sadržajno oglašavanje). | |
3.10 obavještavanje o promjenama vezanim a naše usluge; | Ova obrada je nužna (i) za izvršavanje naših međusobnih ugovornih obveza, (ii) radi poštivanja naših zakonskih obveza ili (iii) radi utvrđivanja, izvršenja ili obrane u slučaju žalbi. | |
3.11 provjeru podataka navedenih u putovnici, vozačkoj dozvoli, osobnoj iskaznici i ostalim dokumentima za identifikaciju koje od vas prikupljamo prilikom registracije ili u bilo kojem trenutku tijekom korištenja naše platforme; | Ova se obrada obavlja (i) uz vašu suglasnosti, (ii) ili (iii) radi poštivanja naših zakonskih obveza. | |
3.12 administraciju naših platformi i interne radnje, uključujući rješavanje problema, analizu podataka, testiranje, istraživanje te u analitičke i anketne svrhe; | Ova se obrada temelji na našem legitimnom zanimanju (tj. osiguravanju sigurnosti naše platforme i poboljšanju njihovih značajki). | |
3.13 poboljšanje naše platforme kako bismo bili sigurni da se sadržaj prikazuje na najučinkovitiji način, kako za vas tako i za vaš uređaj; | Ova se obrada temelji na našem legitimnom zanimanju (tj. osiguravanju smislenog sadržaja). | |
3.14 dozvoljavanje sudjelovanja u interaktivnim značajkama naše usluge, kad vi to odlučite, kao što je pretraživanje putovanja oko vas na temelju vaše lokacije; | Ova obrada je nužna (i) za izvršavanje naših međusobnih ugovornih obveza ili (ii) obavlja se uz vašu suglasnost ako se zakonski zahtijeva. | |
3.15 kao sastavni dio naših nastojanja da naša platforma bude sigurna i zaštićena i | Ova se obrada (i) temelji na našem legitimnom zanimanju (osiguravanju sigurnosti naše platforme), (ii) provodi radi utvrđivanja, izvršenja ili obrane u slučaju žalbi ili (iii) radi poštivanja naših zakonskih obveza. | |
3.16 mjerenje i razumijevanje učinkovitosti oglašavanja koje nudimo te slanje relevantnog oglasnog materijala našim korisnicima. | Obrada se (i) na temelji našem legitimnom zanimanju (tj. mjerenju i optimizaciji učinkovitosti naših reklamnih kampanja) ili (ii) provodi uz vašu suglasnost ako se zakonski zahtijeva. |
4. Tko su primatelji informacija koje prikupljamo od vas i u koje svrhe?
4.1. Kad koristite naše usluge neke informacije o vama dijele se sa članovima naših zajednica, ili s rukovoditeljima autobusnog prijevoza distribuiranog na našoj platformi? bilo na vašem javnom profilu ili kad vršite rezervaciju (npr. mi vaš broj telefona dajemo članovima s kojima ćete dijeliti vožnju).
4.2. Mi možemo primati i slati vaše podatke, uključujući osobne podatke s ostalim BlaBlaCar subjektima ili pridruženim tvrtkama, u svrhe navedene u ovoj Politici privatnosti.
4.3. Osim toga blisko surađujemo s trećim stranama koje bi mogle biti primatelji vaših osobnih podataka, primjerice s:
- poslovnim partnerima koji jesu platforme društvenih mreža i koji vam mogu osigurati usluge povezivanja, poput povezivanja informacija vašeg BlaBlaCar profila, s njihovih platformi na našu;
- poslovnim partnerima koji svoje usluge mogu oglašavati na našoj platformi i na koje se možete odlučiti prijaviti. Te usluge mogu biti sljedeće usluge osiguranja, bankarske usluge, usluge iznajmljivanja itd;
- poslovnim partnerima koji mogu naše usluge oglašavati na svojim mrežnim stranicama:
- našim vanjskim suradnicima na uslugama kao što su tehničke usluge, usluge plaćanja, provjere identiteta, isporuke ili izrade analitike.
4.4. Informacije koje nam dostavite, uključujući i vaše osobne podatke, nećemo otkrivati trećim stranama navedenima u stavku 4.3 osim:
- 4.4.1. kada je potrebno angažirati treću stranu za izvršenje bilo kojeg ugovora koji s vama sklopimo kako bismo osigurali ili prošili pružanje naših usluga (npr. u okviru plaćanja izvršenih na našoj platformi);
- 4.4.2. kao dio postupka rezervacije i kako bismo pružili tražene usluge, informacije kao što su vaše ime i prezime, fotografija i/ili adresa e-pošte, mogu biti prikazane na platformi i/ili proslijeđene nekom drugom članu);
- 4.4.3. kao dio našeg sustava ocjenjivanja, ocjene koje napišete objavljuju se na našoj platformi. Ocjene, zajedno s vašim skraćenim imenom i slikom vidljive su svim posjetiteljima platforme;
- 4.4.4. kako bismo poboljšali i optimizirali naše platforme koristimo analitičke usluge i pretraživače;
- 4.4.5. ako vi to izričito zahtijevate (npr. prilikom korištenja metoda autentifikacije na društvenim mrežama , pretplate na uslugu nekog od naših partnera, zahtjeva za sudjelovanjem u ponudi ili dobroj akciji nekog našeg partnera);
- 4.4.6. dijelove naše platforme možemo distribuirati (i putovanja koja ste objavili) za objavljivanje na mrežnim stranicama naših poslovnih partnera, putem API-ja ili widgeta. U takvim slučajevima, neke informacije s vašeg javnog profila mogu biti prikazane na tim mrežnim stranicama;
- 4.4.7. Ako to nalaže zakon ili ako u dobroj vjeri smatramo da bi to bilo potrebno (i) radi odgovaranja na tužbu koja je podnesena protiv BlaBlaCar-a, (ii) poštivanja zakonskih propisa, (iii) realizacije sporazuma s našim korisnicima, primjerice uvjeta korištenja i Politike privatnosti, (iv) u hitnom slučaju koji predstavlja opasnost za javno zdravlje, smrt ili tjelesnu ozljedu osoba (v) u okviru istraživanja ili (vi) kako bi se zaštitila prava, imovina ili osobna sigurnost BlaBlaCar, njegovih članova i ostalih;
- 4.4.8. U slučaju naše prodaje ili kupnje trgovačkog društva ili imovine, jer u tom slučaju vaše osobne podatke smijemo otkriti budućem prodavatelju ili kupcu trgovačkog društva ili imovine i
- 4.4.9. Ako BlaBlaCar ili dio ili svu njegovu imovinu preuzme treća osoba, jer u tom slučaju osobni podaci koje društvo ima o svojim članovima postaju prenosiva imovina.
4.5. Sukladno važećim zakonima i tamo gdje se to uvjetuje vašom suglasnošću, mi možemo kombinirati informacije o vama, uključujući osobne podatke i podatke o kolačićima, koje šaljemo ili dobivamo od naših poslovnih partnera. Te i kombinirane informacije smijemo koristiti za ranije navedene svrhe.
4.6. Upozoravamo vas na činjenicu da ako informacije, uključujući osobne podatke, odlučite podijeliti s nama putem usluga spajanja koje osiguravaju naši poslovni partneri, njihove politike privatnosti i/ili obavijesti mogu se, dodatno uz ovu Politiku privatnosti primjenjivati i na vas. Mi ne kontroliramo prikupljanje i/ili konačnu obradu vaših podataka koju na svojim platformama provode naši poslovni partneri.
5. Kako koristimo i mijenjamo vaše poruke?
5.1. Mi smijemo čitati poruke koje razmjenjujete s ostalim članovima zajednice na našoj platformi kako bismo spriječili prijevare, poboljšali uslugu, za potrebe osiguravanje pomoći korisnicima, realizacije ugovora sklopljenih s našim članovima (npr. uvjeta korištenja). Na primjer, kako bismo spriječili zaobilaženje našeg sustava online rezervacija, smijemo skenirati i analizirati poruke poslane putem naše platforme kako bismo provjerili ne sadrže li bilo kakve podatke za kontakt ili pozivanje na neke druge mrežne stranice i, gdje je to primjenjivo, poruke se mogu blokirati i potpuno ili djelomično filtrirati.
5.2. Vaše poruke razmijenjene s ostalim članovima zajednice nikada nećemo skenirati ili analizirati u komercijalne ili reklamne svrhe. Možemo koristiti automatizirane metode, no samo u svrhu izmjena tih poruka, ali u tom smislu ne provodi se nikakvo automatizirano pojedinačno odlučivanje.
6. Ciljano oglašavanje i naša komunikacija putem e-pošte i/ili sms poruka
Sukladno važećim zakonima i tamo gdje se to traži vašom suglasnošću, mi možemo koristiti informacije koje ste nam dostavili na našoj platformi u svrhu izravnog elektroničkog marketinga (npr. (i) primanje naših newslettera, (ii) primanje poziva na naša događanja i ostale oblike komunikacije koji bi vas mogli zanimati ili (ii) slanje ciljanih oglasnih materijala na platforme društvenih mreža ili mrežne stranice trećih osoba na temelju vašeg profila i interesa).
Za komunikaciju putem elektroničkog marketinga: svoju suglasnost možete povući u bilo kojem trenutku (i) uklanjanjem kvačice iz pripadajućeg kvadratića na svom računu, (ii) klikom na poveznicu za ukidanje pretplate koju šaljemo u svakom obraćanju upućenom osobno vama ili (iii) ako nas kontaktirate koristeći podatke za kontakt navedene u poglavlju 13. u nastavku.
Za ciljane oglase i sadržaje:
- na društvenim mrežama (npr. Facebook): možete ih odbiti u svakom trenutku konfiguriranjem postavki koje se odnose na izravno oglašavanje putem vašeg korisničkog računa na društvenoj mreži ili ako nam se obratite sukladno članku 13. u nastavku;
- na mrežnoj stranici treće osobe: molimo proučite našu Politiku o korištenju kolačića kako biste saznali kako odbiti oglašavanje.
7. Prenose li se vaše informacije, kako i kuda?
Mi u načelu čuvamo osobne podatke koje imamo o vama u Europskoj Uniji („EU“).
Međutim, s obzirom na to da neki od naših pružatelja usluga djeluju u zemljama izvan Europske unije („treće zemlje”), također prenosimo neke vaše podatke trećim zemljama. To može obuhvaćati treće zemlje za koje Europska komisija još nije donijela odluku da takva treća zemlja ima odgovarajuću razinu zaštite. U tom slučaju mi osiguravamo provođenje prijenosa u skladu s mjerodavnim zakonodavstvom i primjenjujemo odgovarajuće zaštitne mjere (naročito standardne ugovorne klauzule koje je donijela Europska komisija) da bi se zajamčila dostatna razina zaštite privatnog života i temeljnih prava pojedinca.
Slanjem zahtjeva službeniku za zaštitu podataka grupe ([email protected]) možemo vam osigurati pojedinosti o takvim odgovarajućim zaštitnim mjerama (primjerice, standardne ugovorne klauzule koje je donijela Europska komisija).
8. Koja su vaša prava glede vaših osobnih podataka?
8.1. Imate pravo dobiti primjerak svojih osobnih podataka koje mi držimo (vaše pravo na pristup podacima).
8.2. Možete zahtijevati brisanje osobnih podataka ili ispravak netočnih osobnih podataka (vaše pravo na brisanje i ispravak). Imajte na umu da možemo zadržati određene podatke koji se odnose na vas, u skladu sa zakonom, ili ako za to imamo pravni temelj Primjerice, ako smatramo da ste počinili prijevaru ili prekršili naše Uvjete i želimo vas spriječiti od izbjegavanja pravila važećih za našu zajednicu.
8.3. Imate pravo u bilo kojem trenutku prigovoriti na (i) obradu vaših osobnih podataka u svrhu izravnog marketinga, ili (ii) neku drugu obradu vaših osobnih podataka na temelju našeg zakonitog interesa (vaše pravo prigovora na obradu).
8.4. Imate pravo ograničiti obradu vaših osobnih podataka (vaše pravo na ograničavanje obrade). Imajte na umu da je to primjenjivo samo ako ste (i) osporili točnost svojih osobnih podataka, a mi provjeravamo točnost osobnih podataka; (ii) ostvarili svoje pravo na prigovor, a mi još razmatramo, u skladu s mjerodavnim pravom, imaju li pravni razlozi koje primjenjujemo prednost pred vašima; ili (iii) smo mi obradili vaše osobne podatke na nezakonit način, a vi zahtijevate ograničenje njihove obrade, a ne brisanje ; ili (iv) mi više ne trebamo osobne podatke u svrhu obrade, ali su još uvijek potrebni kako biste vi utvrdili, iskoristili ili branili pravne zahtjeve.
8.5. Imate pravo na prenosivost podataka, tj. pravo na primitak osobnih podataka koje ste nam pružili u strukturiranom i standardno korištenom formatu koji je strojno čitljiv i pravo na prijenos tih podataka nekom drugom voditelju obrade (vaše pravo na prenosivost podataka).
8.6. Također imate pravo uložiti pritužbu nadležnom nadzornom tijelu za zaštitu podataka ili zatražiti pravni lijek sudskim putem ako smatrate da su vam povrijeđena prava.
8.7 Da biste ostvarili svoja prava, obratite se službeniku za zaštitu podataka Grupe s pomoću podataka za kontakt navedenih u članku 13. u nastavku.
9. Kolačići i slične tehnologije
Kako biste saznali više o kolačićima, proučite naša Pravila o kolačićima.
10. Zaštita tajnosti vaše lozinke
Kad za pristup svojem računu na našoj platformi odaberete korištenje lozinke snosite odgovornost za čuvanje tajnosti svoje lozinke. Molimo vas da svoju lozinku ne dajete nikome.
11. Poveznice na ostale mrežne stranice i društvene mreže
Naša platforma povremeno može sadržavati poveznice na i s mrežnih stranica naših partnerskih mreža, oglašivača i pridruženih poduzeća. Ako slijedite poveznicu na bilo koju od tih mrežnih stranica, vodite računa o tome da te stranice imaju vlastite politike zaštite podataka i da mi ne preuzimamo dogovornosti ili obveze njihovih politika. Prije nego svoje osobne podatke dostavljate tim mrežnim stranicama svakako provjerite njihove politike.
12. Izmjene naše Politike privatnosti
Sve promjene naše izjave o povjerljivosti podataka Politike privatnosti bismo mogli imati u budućnosti, bit će objavljene na ovoj stranici. Kada je to primjereno, mi ćemo vas o tome obavijestiti i zatražiti vaš pristanak. Molimo vas da često pregledavate našu Politiku privatnosti, kako ne biste propustili ažuriranje ili promjene.
13. Kontakt i službenik za zaštitu podataka
Ako imate bilo kakva pitanja o ovoj Politici privatnosti ili ako imate bilo kakve zahtjeve koji se odnose na vaše osobne podatke, našem službeniku za zaštitu podataka na adresu [email protected]