BlaBlaCar je vodeća svjetska mreža za putovanje koja se temelji na zajednici, a omogućuje više od 90 milijuna članova dijeljenje prijevoza na 22 tržišta. BlaBlaCar koristi tehnologiju kako bi popunio slobodna mjesta u prometu, povezao članove koji žele dijeliti prijevoz ili putovati autobusom te, u konačnici, učinio svako putovanje pristupačnijim, zabavnijim i praktičnijim. BlaBlaCarova mreža mobilnosti brine i o prirodi i o ljudima, a godišnje uštedi 1,6 milijuna tona CO2 i omogući 120 milijuna interakcija među ljudima.
KAKO JE SVE POČELO
Sve je počelo u Francuskoj. Fred je tog Božića 2003., pokušavao otputovati svojoj obitelji na selo, ali nije imao automobil, a svi su vlakovi bili puni. Uspio je nagovoriti svoju sestru da ga pokupi, a tijekom puta primijetio je da se velik broj ljudi vozi samo. Tada mu je na um pala ideja da bi slobodna mjesta u postojećim automobilima u prometu mogla biti početak nove mreže za putovanja. Povezao se sa suosnivačima Francisom i Nicolasom i, tijekom sljedećih deset godina, trojka je preuzela jednostavnu ideju i izgradila je u vodeću svjetsku platformu za dijeljenje prijevoza te povezala milijune ljudi koji putuju u istom pravcu. Doznaj više o prvom desetljeću gradnje BlaBlaCar na stranici Inside Story !
NAŠI KLJUČNI BROJEVI
- 90 milijuna članova
- 22 zemlje
- 25 milijuna putnika po tromjesečju
- Više od 1,4 milijardi eura uštedjeli su članovi od osnivanja BlaBlaCara
- 263 kilometra je prosječna udaljenost putovanja BlaBlaCarom
- 30 milijardi kilometara podijelila je zajednica od osnivanja BlaBlaCara.
S lijeva na desno:
Nicolas Brusson, direktor ; Francis Nappez, savjetnik direktora za tehnologiju i Frédéric Mazzella, osnivač i predsjednik BlaBlaCara
ZANIMA TE NAŠ UTJECAJ?
BlaBlaCar je udvostručio stopu popunjenosti automobila u sklopu svog upravljanja mrežom koja smanjuje emisije ugljika. Članovi BlaBlaCara su dijeleći prijevoz uštedjeli 1,6 milijuna tona CO2 u 2018. godini, a sve zahvaljujući relativnoj učinkovitosti punih automobila u usporedbi s alternativnim načinima prijevoza, boljoj vožnji tijekom dijeljenja prijevoza te neformalnom dijeljenju prijevoza van platforme koje je potaknuo BlaBlaCar. Doznajte više u našem izvještaju o ovoj temi: Zero Empty Seats (Nema slobodnih mjesta).
Dijeljenje prijevoza stvara jedinstvenu atmosferu, omogućavajući komunikaciju među ljudima koji se možda nikad ne bi sreli, ali koji su se našli kako bi podijelili prijevoz.
– Bringing People Together (Zbližavanje ljudi) je najveća studija koja je istraživala utjecaj dijeljenja prijevoza na društvo i otkrila društvene veze koje tako nastaju.
– Dans Entering the Trust Age (Ulazak u doba povjerenja) nastala je u suradnji sa Sveučilištem NYU Stern, a u njoj možete doznati više o digitalnim alatima povjerenja koji BlaBlaCaru omogućuju da izgradi povjerenje velikih razmjera i milijunima ljudi omogući dijeljenje prijevoza na dugim putovanjima.
DOZNAJ VIŠE O BLABLACARU
Postani dio naše priče!